
De Mannen+ spelen in Grand Café Zuidlaren
AlgemeenZUIDLAREN - De heren die voorheen bekend waren als Mannen met Kleintjes treden nu op als De Mannen+.
Op zondag 7 mei geven ze voor het eerst in de nieuwe setting een optreden in Grand Café Zuidlaren. Na het overlijden van hun vriend en bandleider Sinus Menses besloten Ties, Fred en Harold te stoppen met Mannen met Kleintjes. Toch begon het weer te kriebelen en de drie heren besloten door te gaan onder de naam De Mannen.
Ze hebben hun repertoire doorgenomen, nieuwe nummers toegevoegd, van sommige liedjes is afscheid genomen en andere nummers zijn ze in een nieuw jasje gestoken. De Mannen zijn zeer content met hun nieuw bandlid Judith en door deze uitbreiding is de naam aangepast naar De Mannen+. Het is nu een vierstemmige semi-akoestische band met een minimum aan instrumenten en een zeer herkenbaar repertoire.
Het optreden begint om 16.00 uur.







