
Wethouder Peters bezoekt leerlingenraad De Zuid-Wester
GemeenteZUIDLAREN - Wethouder Jelbrich Peters (Verkeer en Vervoer) was op woensdag 3 juli te gast bij basisschool de Zuid-Wester in Zuidlaren.
Zij was uitgenodigd door de leerlingenraad om te praten over de verkeersveiligheid rond de school aan de Schipborgerweg. De leerlingen vertelden over hun ideeën voor het verbeteren van de verkeerssituatie. Zo willen de kinderen graag dat er waarschuwingsborden komen en meer ruimte voor het plaatsen van fietsen. Ze presenteerden een filmpje en vertelden de wethouder over het nieuwe schoolgebouw dat het komende jaar gebouwd wordt.
Het was een boeiend en leerzaam gesprek voor zowel de leerlingen als de wethouder. Wordt vervolgd.







